dinsdag 22 oktober 2013

25 % korting op 25 geslecteerde stempels.. en nieuwe Thinlits Card Dies

Omdat Stampin' Up op 25 oktober bestaat vieren ze feest dat hebben jullie mogelijk al gezien.

Vanaf nu t/m 28 oktober krijg je maar liefst 25% korting op 25 door Stampin' Up geselecteerde stempels. Klik op de foto om op de site van Stampin Up te komen, daar vind je nog een keer deze foto en als je daarop klikt dan zie je de stempels. Op een of andere manier werkt de link om gelijk naar de stempels te komen niet. Wie weet staat er nog een set op je verlanglijst die nu leuk met de korting aan te schaffen is. Leuk om bv straks in de zak van sinterklaas te stoppen of onder de kerstboom te leggen of... er gewoon al eerder mee aan de slag te gaan.


Deze stempels kan je natuurlijk via mij bestellen stuur me een mail met je gegevens en welke stempels je wilt naar Ilona-su@kpnmail.nl en ik zorg dat het in orde komt.

Door deze leuke actie is mijn besteldatum iets naar voren geschoven in laats van 30 oktober is dat nu 27 oktober in de avond geworden.
En vanaf vandaag ook via mij te bestellen de nieuwe Thinlits Card Dies

met 1 stans leverbaar in 2 verschillende vormen (met extra's) heel makkelijk een leuke kaart maken die weer net even anders is. En het leuke.. de juiste Die die in het klapvlakje past zit er ook bij samen met nog wat leuk andere dingen.

2 opmerkingen:

Lia zei

Ilona, zitten die stansen bij die kaart?

Ilona zei

Ha Lia,
Ja ovaal bevat de stansen idd die boven de stans staan het ovaaltje om op de uitgesneden ovaal te plakken, banner, & teken, pijl etc.
de ronde dus het hartje, ster , xoxo teken etc.