vrijdag 15 november 2013

Blogcandy

Ik zou het leuk vinden om hier meer volgers te krijgen. Natuurlijk wel van Stampin Up lief hebbers maar ik zie nu dat ik best dagelijks bezoeken krijg volgens de statistieken maar vind het jammer dat mn volgers laag blijft.
 
Daarom een leuke aktie al zeg ik het zelf ;)
 
Bij 25 volgers ga ik deze stempelset verloten onder de volgers die hieronder ook een berichtje achterlaten.

 
Ligt er dus helemaal aan hoe snel we de 25 halen.
Je mag natuurlijk op je eigen blog ook een berichtje achterlaten voor deze leuke Candy.
 
Groetjes Ilona
 

30 opmerkingen:

Lia zei

Ga deze op me blog zetten meis leuke aktie
Doe natuurlijk gaar mee voor de verloting.
Veel succes en dat er maar veel volgers mogen komen.

Misschien dat je zonder code kan reageren dit is wel iets lastiger. Idee hoor hoef neit als je het liever niet heb.
Gr Lia

miep zei

Hartstikke leuk!! Dat er nog maar veel volgers mogen bijkomen! :)

Groetjes Merula

Aartje zei

Hallo Ilona, leuk dat ik je blog ontdekt hebt, vind de stampin up spullen geweldig mooi.
Ik plaats jouw candy op mijn blog om een beetje reclame voor je te maken.
Groeten, Aartje

cornelie zei

Enige actie Ilona, hoop op veel volgers:) Groetjes Cornelie

gerrie zei

Hoi Iloon, Ik wist niet dat je een blog had, maar natuurlijk word ik je volger, hoop tenminste dat ik het goed heb gedaan. Hoop nieuwe inspiratie bij je te ontdekken, want ook ik ben weg van de SU materialen. Veel succes met volgers!!!!!

Ilona zei

Dank jullie tot nu na 24 uur 2 nieuwe volgers dus ben al blij. Hoop voor jullie dat de 25 snel gehaald gaat worden

Aartje zei

Hallo Ilona, wil je op je blog ook bloglovin zetten, ik lees altijd de blogposten via bloglovin, maar het lukt me niet om je daarmee te volgen.
Groeten, Aartje

Ilona zei

Als ik zou weten hoe zou ik dat doen maar ben nog een leek wat betreft bloggen hoor ;)

Aartje zei

Hallo Ilona, het is me gelukt, ik zie nu al je posten voorbij komen.
Groeten, Aartje

Henny zei

leuke actie van je Ilona hoop dat er meer bloggers je komen volgen
Succes er mee
groetjes, Henny

Amanda zei

leuke aktie Iloon, ik hoop dat snel wat meer volgers hebt.

Ilona zei

Dank jullie dat hoop ik ook want ik kan deze set maar tot eind december bestellen. Gezien ik hem zelf al heb... ga ik hem dus niet dubbel bestellen stel dat ik die 25 volgers nooit haal zit ik met dubbele set ;)

Marja zei

Ik wil wel volgen, maar heb geen blog...kan dat dan ook??

Ilona zei

Volgens mij wel want als ik op jouw profiel kijk zie ik dat je meerdere blogs volgt ;) dus hier nog even op de knop volgers drukken dan moet het goed gaan. Pas als de teller daar op 25 staat gaat de prijs verloot worden.

Caroline zei

wat een leuke candy, ik doe graag mee, want deze staat ook nog op mijn verlanglijst.
Groetjes Caroline

Ilona zei

Nog 14 volgers te gaan hoop dat dat aantal nog op tijd komt daar de stempelset maar tot januari te bestellen is.. maar hij is idd leuk en ook buiten kerst leuk te gebruiken door de pakjes.

Ageeth Holster zei

Hallo ik ben via via op je blog terecht gekomen. Leuke kaarten en de kaart onder je bericht van de candy geeft mij veel inspiratie om een stempelset eens anders te gebruiken! Ik doe graag mee aan de candy natuurlijk ik ga duimen voor meer volgers.
Groetjes van Ageeth Holster

Miriam Cooijmans zei

Ik ben ook via via volger geworden. Wat maak je leuke dingen! Ga je vanaf nu volgen en ik ding graag mee voor deze gave candy. Hij staat zelfs in de sidebar op mijn website!

Ilona zei

leuk dat jullie me gevonden hebben via via dames en me zijn gaan volgen. Heeft even een paar dagen geduurd dat ik reageerde maar had een druk weekeinde.

Liesbet zei

Hallo Ilona leuke actie. Hopelijk komen er snel veel volgers bij. Succes! Groetjes Liesbet

Ilona zei

langzaam maar gestaag naderen we de 25 nog 9 te gaan. Omdat de stempelset vanaf eind januari niet meer leverbaar is hoop ik echt dat we de 25 ervoor halen hoor. Zal er morgen eens een kaartje mee showen.

Marja zei

ik wil wel volgen maar heb zelf geen blog...ik weet niet of dit bericht dan voldoende is?
Groet, Marja

Ilona zei

Zonder blog mag je ook volgen hoor dat doet mn moeder ook. Alleen moet je dan wel op volgen drukken want alleen een berichtje hieronder is niet voldoende je moet wel zichtbaar zijn bij volgers en dat zie ik je nu nog niet.

sylvia zei

Hallo Ilona, ik kom je ook volgen, haha.
groetjes Sylvia

P.S. leuke set als candy heb je.

Ilona zei

Leuk Sylvia dat je me bent gaan volgen.

En..nu nog 3 volgers en dan ga ik hem verloten..... onder degene die hier gereageerd hebben en dit blog volgen.

groetjes Ilona

Sandra Smith zei

Ooo wat leuk, kijk heel vaakvia Carmen haar blog bij jou. Zalgauw volger worden!!

anitaknutselnietje zei

Ik ben de 25e...dus je mag hem verloten...;)
Ik wil ook wel meeloten als het mag..
p.s prachtig blog heb je!

Zw@@n zei

Nu heb je 27 volgers, Ilona. Enne .. wat een leuke blogcandy. Ik ga zo nog even snuffelen bij je shares en papierpakketten. Liefs, Wilma

Zw@@n zei

~lol~en jammer dat ik net de laat ben voor de candy, hahahaha

Rosina zei

Leuk dat je candy weg gaat geven ..al be ik misschien wel te laat....hellaas .....ga ik toch gewoon genieten van jouw bloggie...

liefs Rosina