woensdag 13 november 2013

Kerst met Mosaic Madness

Eigenlijk is dit ondanks dat het een bijzondere set is wel een waar je veel kanten mee op kan. Ik heb hem pas in huis en gezien ik nog de nodige kerstkaarten wil maken had ik op internet wat idee├źn gezocht.
Deze 2 kaarten heb ik nav de voorbeelden die ik met deze mooie set zag gemaakt.

Gezien ik maar 1 kleur groen heb vind ik hem toch wel leuk geworden.
(orginele kaart van internet was met meer kleuren groen)
De tekst is uit More Merry Messages (nog tot eind januari te bestellen)

En bij deze op hetzelfde punt steeds met prikpen gaatje gemaakt, voorzichtig wat groter en toen de punten zo gedaan dat ik de brad (zelf gemaakt van SU embelishments) deze mooie waaierbloem kreeg. Zal ik hem in het rose maken met bloemen dan is het dus een mooie verjaardagskaart.
De sterren op de achtergrond en de tekst is uit Hostess set Warmth & Wonder.
 

Geen opmerkingen: