maandag 30 december 2013

Envelop Punch Board

Goh wat ben ik blij dat ik deze aangeschaft heb begin december je kan er zoveel leuks mee maken. Als je op internet snuffelt vind je op Youtube al heel wat leuke filmpjes met wat je zoal kan maken.
 
Tja ik zou natuurlijk weer niet eigenwijs zijn om mar een deel op te schrijven waardoor ik weer eens wat fout te doen maar wel met een leuk resultaat. Want daar waar de meeste doosjes de opening aan de bovenkant hebben... heeft de mijne een dekseltje dat omhoog gaat.
 
Ook de strik is gemaakt met het Envelop Punch Board, wat een geluk dat zowel de cm als inches erop staan zo hoef ik niet moeilijk om te rekenen daar de meeste filmpjes toch wel Engelstalig zijn.

 dicht

 deksel eraf
 
Doosje is gemaakt van een stukje design papier uit de serie Eastern Elegance en de Coastal Cabana inkt.
 
En behalve doosjes zie je ook heel veel leuke file folders voorbij komen gezien ik dit eigenlijk altijd leuke kaarten vind om te maken maar altijd ruzie had om dat flapje mooi te krijgen, maakte ik ze maar niet maar... nu ben ik erg blij eindelijk lukken ze.


 
voor deze heb ik cardstok Island Indigo gebruikt, klein stukje crisp Cantaloupe en whisper white.
Papierlijn is Venetian Romance en de stempels zijn van Chalk Talk (bundle zodat ik ook de dies heb om te stanzen)
 

2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een prachtig doosje is dit Ilona, echt schitterend en in zo'n mooie kleur.
Leuke kaart ook.
Groeten, Aartje

Ilona zei

Dank je. En ja dit is een hele mooie serie papier ga ik in de toekomst ook via share verkopen.
groetjes Ilona