woensdag 18 december 2013

Flowerfull Heart

Ik ben niet zo van Valentijn.. niet dat ik niet van mn man hou maar om dat nu perse op 14 februari nog eens kenbaar te moeten maken nee daar ben ik denk ik te nuchtige hollandse voor (lol)
 
Maar toen ik deze stempel Flowerfull Heart zag dacht ik ... die is behalve voor valentijn ook erg leuk om een verjaardagskaart van te maken. We zeggen toch niet voor niets Hartelijk gefeliciteerd...


 
Ik heb van Venetian Romance een stukje DSP gebruikt. Kleurcombi dit keer gewoon simpel te weten Tangerine Tango en Verry Vanilla. De tekst Hiep Hiep Hoera.. komt uit Sentimenten (nl teksten)
 
nog wat bling bling erbij en een mooi lintje en voila het resultaat....
 
groetjes Ilona
 

2 opmerkingen:

Aartje zei

Wow, wat mooi Ilona, prachtige kleuren!
Groeten, Aartje

Ilona zei

Dank je Aartje