maandag 16 december 2013

Ronde Thinlits Die

Gisteren had ik mn 1e teamdag en wat was het leuk en vooral ook leerzaam.
 
Wat ik begrepen had is dat het vaak gebeurt als er een Stampin' Up dag is dat er dan altijd wel een moment is om Swaps uit te wisselen. Tja voor mijn 1e keer wilde ik dat natuurlijk ook wel doen en ik had al zo'n leuk idee met de Circle Thinlits Die wij sinds kort in het assortiment hebben. Dat ik snel aan de slag gegaan ben om Swaps te maken kon ik gelijk mn idee uitvoeren.
 
Dit is dus mijn Swap geworden.

 
De kaart is nu nog in kerstsfeer omdat ik dat wel even passend vond.
Maar hij kan natuurlijk ook heel goed voor andere thema's gemaakt worden.
 
 
Voor wie het ook graag wil maken.
 
mijn kaart is 10 cm hoog, 25 cm lang.
Eerst de ene kant tot en met de cirkel door de BigShot gehaald, toen weer terug gedraaid.
Andere kant idem dito door de BigShot.
 
Daarna omdat ik de kaart mooi wilde laten staan na de 2e rillijn die de mal al maakt
een ril gemaakt op 5 cm afstand hiervan en nu blijft de kaart mooi staan.
Ik hoop dat jullie mijn idee ook leuk vinden.
 
groetjes Ilona
 

2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat ziet dit er mooi uit. Prachtig resultaat.
Groeten, Aartje

Ilona zei

Dank je Aartje