vrijdag 3 januari 2014

De beste wensen voor 2014

Hallo allemaal.

Na lang nagedacht te hebben toch een berichtje.
Voor mij was mij best even moeilijk omdat ik vlak voor de kerst te horen heb gekregen dat mn vader ongeneeslijk ziek is. Maar hij staat ondanks zn ziek zijn zo positief in het leven dat ik maar een voorbeeld neem aan hem en ondanks dat ik weet dat wij een moeilijke tijd tegemoet gaan, toch maar besloten dat dat geen reden moet zijn om jullie geen gelukkig, creatief en gezond 2014 te wensen. Daarom dus iets later dan 1 januari maar bij deze....

Wil ik jullie allemaal een heel gelukkig, creatief en gezond 2014 wensen.


Ik zie dat de teller van het aantal volgers inmiddels op 22 staat leuk. Nog 3 te gaan en dan kan ik de set Wishing You gaan verloten onder degene die onder de candy ook een berichtje achtergelaten hebben en... mn blog ook zijn gaan volgen. Want ik zie er  ook reacties bijstaan van mensen die ik niet terug kan vinden bij de volgers dus.. die voldoen niet aan alle voorwaarde's  ;)

Ik hoop dus heel snel die 25 volgers te hebben en.. gezien ik soms wel even verstek moet laten gaan op mn blog om te posten, bekijk ik wel elke dag de mail dus... van mij mag er rustig een bericht gezet worden als iemand ziet dat er 25 volgers zijn hoor (graag zelfs).

groetjes Ilona

 

2 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Ilona, wat een moeilijke tijd staat er voor jullie voor de boeg. ik begrijp heel goed dat je hoofd even niet naar de "beste wensen" stond. Toch wil ik jou alle goeds voor 2014 wensen en sterkte de komende tijd.
Fijn dat de 25 volgers bijna gehaald zijn.
Groeten, Aartje

Ilona zei

Dank je Aartje. Het is best moeilijk maar we gaan ervan maken wat we kunnen.

groetjes Ilona