zaterdag 25 januari 2014

En weer een voorproefje

Tja met de nieuwe materialen heb ik nog niet zo heel veel gedaan. Morgen een freubeldagje in planning en dan zal ik eens wat anders gaan maken dan iets met de bloemetjes. Maar het excuus... de spullen waar ik morgen mee kan werken heb ik pas sinds vorige week donderdag in huis en afgelopen weekeinde moest ik eerst... mn workshop projecten voor 8 februari maken. Die zijn af, kan ik nog niet showen dus kan nu weer met ander materiaal werken (lol)

Voor nu dus nog een kaartje met de bloemetjes

 

2 opmerkingen:

cornelie zei

Weer prachtig Ilona!!
Ben heel blij met mijn gewonnen stempel set Wishing You!!! Door de cadeautjes het hele te gebruiken:):):) Heb de nodige verjaardagen in het voorjaar dus ga er snel mee aan de slag:) Liefs, Cornelie

Ilona zei

Dank je en fijn dat je blij bent met je gewonnen stempelset.