maandag 6 januari 2014

File folder gemaakt met Enveloppunch

Nog een kaartje vandaag (hoef ik morgen niet zo te haasten)

Voor wie Stampin Up al langer kent weet dat vorig jaar eind januari de Sale a Bration was volgens deze mensen... het leukste van Stampin Up. Misschien is dat inderdaad ook wel zo want waar je normaal voor minimaal 200 euro dient te bestellen om wat gratis te krijgen. Is het nu dat als je voor inimaal 60 euro besteld (en elke 60 euro daarna) 1 leuk item mag uitzoeken wat je geheel gratis krijgt en iets dat uniek is en ook niet in de verkoop komt.
 
Als demonstratrice mocht ik al iets eerder wat uitzoeken bij mijn eigen bestellingen zodat wij indien mogelijk al wat leuke voorbeeldjes konden maken met SAB materiaal.
 
De materialen mag ik nog niet late zien maar wel... het leuke resultaat.

Gezien ik op de workshop van 8 februari as de envelop punch board wil gebruiken heb ik gelijk als voorbeeld maar eea gecombineerd. De file folder en het insteekvel zijn dus gemaakt met behulp van de envelop punch. En er zijn nog plekjes vrij voor die dag (zie workshops)

Het design papier is dus SAB evenals de leuke vlaggetjes en ook de bobbels op de zalmkaart. De Happy birthday stempel die komt uit Itty Bitty Banners en het lintje uit mn voorraad lintjes van SU.

 
Kom je dus naar de workshop toe 8 februari as en je wilt die dag ook wat bestellen... weet dan dat je minimaal voor 60 euro dient te bestellen om ook wat gratis uit te zoeken. (of veelvoud van 60 euro)
 
En ik kan zeggen... er is erg veel keuze hoor voor mij was het ook erg moeilijk wat ik koos.
 
Groetjes Ilona
 

1 opmerking:

Aartje zei

Prachtig Ilona.
Groeten, Aartje