donderdag 16 januari 2014

Trainingsdag Beekbergen

Zo van mij nu ook een verslagje van afgelopen weekeinde. Even wat later dan bij de meeste maar ik heb een paar dagen in de lappenmand gezeten (nou ja zeg maar gelegen) maar gelukkig voel ik me nu weer iets beter.

Afgelopen weekeinde was Michelle Last de upline, van mijn upline Carmen, in Nederland om 2 hele gezellige dagen te hebben met haar Nederlandse Pinkies team.

Beide dagen werd teveel voor mij en ik heb dus bewust gekozen om de zaterdag erbij te willen zijn want dat was de trainings dag met heel erg veel info wat ik erg interessant vond als beginnende demo (ben per slot pas sinds 12 oktober 2013 begonnen)  Alhoewel het samen knutselen op zondag mij ook heel erg aantrok hoor maar ja moest keuze maken. Soms kan je nu eenmaal niet alles hebben.

Dit is een foto van de zaterdag groep dames sta zelf ergens achterin.


Die dag werd er natuurlijk ook weer geswapt want dat is normaal als er een Stampin Up bijeenkomst is. Ik had deze 10x10 kaartjes gemaakt met het design papier en de embossing mal uit de Sale A Bration die er vanaf 28 januari aan komt.

 
En dit zijn de swaps die ik ervoor terug heb gekregen. Had helaas niet genoeg swaps om met iedereen te swappen maar goed volgende keer beter denk ik dan maar.
 
 
 
Ik vond het heel erg leuk een flink aantal van jullie in het echt eens te ontmoeten en kijk al uit naar de volgende bijeenkomst.
 
groetjes Ilona




 

2 opmerkingen:

Aartje zei

Ziet er gezellig uit en wat een mooie dingen heb je gemaakt en gekregen.
Groeten, Aartje

Ilona zei

Het was ook heel gezellig. En swappen is zo leuk om te doen zoveel leuke voorbeelden erbij.
groetjes Ilona