zondag 5 januari 2014

Winnaar Blogcandy

Wat leuk om te zien dat ik al 26 volgers heb zeg hopelijk gaan dat er in de toekomst nog veel meer worden Maar ik kan al wel zeggen dat er straks in februari weer een candy gaat komen dus... blijf volgen als je nu buiten de boot valt want wie weet ben jij de volgende wel.
 
De eerste beloofde Candy gaat er nu uit...  ik heb alle namen op briefjes gezet van degene die gereageerd hebben.
 
Gezien onze hond gek is op papiertjes pikken en er dan snel mee naar zn mand te vluchten heb ik er propjes van gemaakt. Erik hield Milo even tegen zodat ik ze beetje kon verdelen over de grond zodat ze gelijk gehusseld waren en.. ja hoor Milo pikte er 1 propje uit en rende ermee naar zn mand.
 
Voordat ie het propje kon versnipperen.... snel de naam gelezen en de naam op het briefje is...
 
 
 
Cornelie.
 
 
 
Gefeliciteerd 12 januari bestel ik hem met de verzamel order mee en dan komt ie zo snel mogelijk naar je toe.
 
groetjes Ilona

1 opmerking:

Aartje zei

Wat een leuk idee om zo de winnaar er uit te vissen. Cornelie van harte gefeliciteerd en Ilona dank je wrl voor de kans.
Groeten, Aartje