zaterdag 22 februari 2014

Bloghop Sentimenten


Wat leuk dat je de bloghop bent gaan volgen van de Nederlandse Sentimenten.

Dit is een hele leuke stempelset die eigenlijk voor elke gelegenheid wel een leuke stempel in de doos heeft zitten, en om jullie wat inspiratie van deze leuke stempelset te geven zou ik zeggen maak het rondje compleet tot je weer op mn blog bent gekomen.
Dan weet je zeker dat je geen blog gemist hebt en wie weet doen we jou ook wel weer leuke inspiratie op.

De set Sentimenten (art nr 13496),
kost 35.95 voor 24 stempels dus nog geen 1,50 euro per tekst)

Deze set is natuurlijk via mij te bestellen.
Zie Blogcandy bericht want ik heb er een leuke aktie bij bedacht.
 
 
Dit is de kaart die ik gemaakt heb met de tekst

voor de liefste papa
 

Dit is natuurlijk een leuke tekst om straks samen met kinderen een Vaderdag kaart te maken,
 zodat ze een persoonlijk cadeau voor hun vader kunnen maken.

Maar ook als volwassene kan je natuurlijk beste eens een leuk kaart maken voor je vader om te laten weten dat je om hem geeft. Dat is nl wat ik gedaan heb want mijn vader is stervende, we weten nog niet hoelang we nog hebben met elkaar dus het klokje staat symbolisch voor de tijd die we nog samen hebben, en de wens dat we hem maar even stil konden zetten om nog wat langer met elkaar te hebben. Deze kaart maakte dus bij ons best emoties los maar hij was er ook erg blij mee.

De stempelset die ik gebruikt heb heet Clockworks en de kleuren zijn
Pacific Point, Pear Pizzazz en Tempting Turqouise.

http://www.stampingbyjolanda.blogspot.nl
 
 
http://stampinbyxandra.blogspot.nl/
 
 
 

27 opmerkingen:

Carmen Morris zei

Super mooie kleurencombi! Mooie kaart Iloon!

Inge Groot zei

Mooie kaart Ilona en wat een prachtige mix van kleuren!

decreatievetafel zei

Mooi kaartje! groetjes Liesbeth

Wilma Diender zei

Dit had ik nooit zo in kleuren bij elkaar gezocht. Heel creatief! Mooie kaart. Ik heb nu al zin in de zomer....blauwe luchten Waar blijven ze! ;-)

nicolet zei

Leuk en vrolijk kaartje!!
Groetjes Nicolet

Lia zei

Prachtige kaart meis, de combi is ook top.
Veel succes met de aktie en dat er veel mensen de set gaan kopen, ik ben er super blij mee en gebruik hem graag.
Liefs Lia

Xandra van der Hoeven zei

Prachtige kaart Ilona! Weet zeker dat je vader 'm prachtig vindt!

Carla zei

Schitterende kaart in ook mijn favoriete kleuren ;o)

Marie-José B zei

Prachtige kaarten. Hele mooie kleuren ook.

Janneke de Jong zei

Leuke kaart Ilona ;o)

Stampin' Together zei

Mooie kaart, zal je vader echt blij mee zijn !

Anne-Marie zei

Wat een leuke mannenkaart, vind ik zelf altijd erg moeilijk!

judithb12 zei

weer al zo een mooi kaartje leuk die blog hop zo zie je nog eens wat
gr judith

Peggy zei

Ik heb al zoveel moois zien voorbij komen tijdens de bloghop en dit is opnieuw een hele mooie kaart !
Vele creatieve groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Rosalien Zwackhalen zei

Mooie stoere kaart in leuke frisse kleuren. Super gedaan. :)

Ilona zei

Dank jullie voor de complimenten dames. Mn vader was er zeker blij mee die heeft de kaart nl al ruim 2 weken in huis.

En nu ... ga ik even hoppen kijken wat jullie voor moois gezet hebben.

groetjes Ilona

Betina Nijenhuis zei

een prachtig kaartje Ilona!!

Groetjes Betina

Astrid zei

Mooie kaart en leuke stempels heb je gebruikt.

Yvonne van Bruggen zei

Een mooi mannenkaartje!!
Groetjes, Yvonne

Yvon van Heugten Doensen zei

Mooie kaart en geweldig kleurgebruik

Eefje Bouweriks zei

Mooi kaartje

Yvonne zei

Leuke, stoere mannenkaart! Groetjes, Yvonne

Henny zei

de kaart is super mooi en jullie kunnen niet zien wat ze er voor iets speciaals zelf heeft opgeschreven aan de binnenkant ..dat maakt de kaart nog specialer voor ons ....
Dank je wel Ilona ...'
veel liefs van je mams

Caroline zei

heel mooie kaart groetjes Caroline

Krista Driessen zei

Prachtig met die kleuren bij elkaar !!

Zw@@n zei

Prachtige kaart, Ilona. Erg mooie kleurencombinatie en stempels. Liefs, Wilma

Chantal de Kaste zei

Gave kaart hoor!