maandag 17 maart 2014

Beetje Papillon Potpourri, A Thousant Thanks en wat papier en SU ponsen

Vandaag toch nog tussen alles wat er hier in huis gebeurt kunnen freubelen. Manlief is nl boven de boel aan het opknappen dus assisteer ik met regelmaat (natje, droogje, maar ook rol behang vasthouden, potlood wat weer eens zoek is  een nieuwe komen brengen etc), daarom is het zo rustig qua kaarten showen want zo ben ik lekker bezig... zo heeft ie mn hulp weer nodig, dus schiet ik niet echt op. En daarbij lijkt het wel of er een bom ontploft is in mn hobbykamer dus dan freubel ik ook niet echt lekker. Op een of andere manier freubel ik het lekkerste in een opgeruimde kamer.

Maar goed vandaag dit kaartje gemaakt. Op mn algemene kaartenclub bij clubs.nl Het Creatieve Hoekje is door een clublid onderstaand wedstrijd layout bedacht.

Tja het kon natuurlijk niet uitblijven dat ik er met Stampin Up materiaal mee aan de slag zou gaan want .. dat past er zo goed voor.

 

Geen opmerkingen: