zaterdag 19 juli 2014

Bloghop Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices: dag 2.

Welkom op de bloghop die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-2015.
 
Maar liefst 3 dagen lang (vrijdag begonnen op de blog van Mariska en
morgen geeft Diana de aftrap voor de zondag )  

Als het goed is ben je vandaag bij mij gekomen via het blog van Janneke 

Hoe werkt een bloghop?  Heel simpel!
Deze bloghop start vandaag op het blog van Carmen, daar vind je een link (en een hele lijst met wie er vandaag meedoen met de hop mocht ergens een link niet werken)
deze klik je aan en vervolgens hop je verder want op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Als je door hopt kom je vanzelf weer op het blog waar je begonnen bent en dan weet je ook dat je alle blogs gehad hebt.

Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.

Hët leuke is dat je door het bloghoppen ook gelijk heel veel leuke voorbeelden ziet van de materialen die via ons demonstratrices aan te schaffen zijn. Dus ik hoop vooral dat je door het hoppen heel veel inspiratie opdoet.
 
Dit is mijn kaart voor deze bloghop.

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Flower Patch een hele nieuwe Photopolymer stempelset.

Deze heb ik gestempeld op het mooie Shimmery white papier dat heeft een hele mooie glans en geeft de kaart dus een apart effect.
Ik heb de kleuren Wisteria Wonder gebruikt in combinatie met Blackberry Bliss voor de grote bloem,
de kleine bloem is So Saffran in combinatie met Tangelo Twist
en het groen natuurlijk de mooie nieuwe kleur Mossy Meadow.
Met een vingersponsje heb ik de rand nog even wat aangezet met Mossy Meadow
en ter afwerking het lintje erop en de parels in de bloemen.
 

 
 
Maar neem ook even de tijd om mn berichtje van donderdag te lezen en kans te maken op een gratis stempel.
Wil je nog meer inspiratie krijgen... klik dan op volgende hieronder en dan kom je uit bij Linda.

http://lindasstempelzolder.blogspot.nl/


http://werkvanmijnhand.blogspot.nl/
en je was hier gekomen via Janneke
 
 
 

24 opmerkingen:

Betina de Boer zei

Wat een mooi kaartje Iloon!!

Liefs Betina

Betina de Boer zei

Wat een mooi kaartje Iloon!!

Liefs Betina

Liesbeth zei

Mooie kaart Ilona, super mooie set is dat ook toch. Je kunt er zoveel mee.

Hillie zei

Een mooi kaartje geworden Ilona!

Ina zei

Ilona prachtig is je kaart. Ik ben blij met je :)
Knuf Ina

Zw@@n zei

Dat is weer n prachtig kaartje, Ilona. Deze stempelset staat ook op mijn verlanglijstje. Liefs, Wilma

Ankie vd Polder zei

Mooi !... Groetjes, Ankie

Chantal de Kaste zei

Hij is mooi! Prachtig stempelsetje is het toch

kaartjesinspiratie zei

Hoi Ilona,

Ik ben via het blog van Janneke bij je uit gekomen.
Ik vind je kaartje erg leuk, en heb zelf niet zoveel met Photopolymer sets, maar ik vind dit toch wel een heel mooie kaart!
Dus wie weet, ga ik nog overstag!

XXX Kim

Janneke de Jong zei

Wat een leuke kaart ;o)

Sonja zei

Wat een heerlijk nostalgische kaart. Dankjewel!

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Leuke kaart Ilona. Wat grappig dat je het glinstereffect ook door de stempelafdruk heen blijft zien. Ideetje!

Agreable.stampin.fun zei

Ohhhh jij hebt m wel de flowerpatch stempel. Ik wacht met smart...
Leuk geworden hoor.

Pytsje Sjoukje zei

Prachtig kaartje Ilona. Die Flower Patch is toch wel een geweldige aanvulling!

Ilona zei

Dank jullie voor de leuke berichten.

En Kim deze is echt de moeite waard hoor dit is pas het 1e kaartje wat ik ermee gemaakt heb maar er komen er meer. Ik had hetzelfde als jij maar ..... deze is te leuk om te laten liggen ;)

Hetty zei

Een mooie kaart met prachtige kleuren.

Rosalien Zwackhalen zei

Mooie kaart Ilona, ik kan nu niet meer wachten tot mijn stempels binnen zijn. :)

Caroline zei

een mooie set en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Ik zet hem op mijn verlanglijst
Groetjes Caroline

Diana van der Kooij zei

Jij hebt gewoon de set(grrr) ;)
Heel leuke kaart Ilona....

Diana x

Cynthia van der Wilk zei

Wat bof jij dat je die stempel binnen hebt gekregen. Wacht er al vanaf het begin op. Leuk om te zien wat je ermee gemaakt hebt. Was leuk om hier langs te hoppen.

Jane zei

Mooie kaart en wat een prachtige set is dit he.

SoStampFul zei

Leuk, dacht eerst dat ik niet nog meer bloemen wou maar deze moet er toch maar wel bij (wanneer hij weer op voorraad is)
Groetjes Tryntsje

SoStampFul zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
cornelie zei

Prachtige kaart Ilona!!!! Liefs, Cornelie