zondag 27 juli 2014

Bloom with Hope Melon Mambo, Night of Navy

Vandaag even heerlijk zitten kleuren met de nieuwe blendabilitie kleuren die vanaf 1 augustus voor iedereen te koop zijn. Kon ik mooi even voorbeeldje maken om te showen.

Ik zag laatst op Pinterest een voorbeeld van een kaart ala die van mij, alleen hadden ze daar Blended Blooom gebruikt. Tja die heb ik nog niet dus heb ik gewerkt met de hostess set Bloom with Hope. En moet ook wel eerlijk bekennen dat ik erg weg ben van Bloom with Hope dus voor mij geen straf.

De afdruk heb ik vanmiddag heerlijk in de tuin zitten kleuren. Ook wel een voordeel van de Blendabilities..... met dit mooie weer gaat inkleuren in de tuin zo lekker (wel goed opletten dat je de dop er goed op doet). Net na het eten het kaartje afgewerkt. Ik heb gewerkt met de Blendabilities Daffodill Delight (al te koop) en de 2 kleuren die vanaf 1 augustus te koop zijn Melon Mambo en Night of Navy. En de gele parels zijn gewoon de Stampin Up parels die ik met de Daffodill Delight Blendabilitie gekleurd heb.




 

Geen opmerkingen: