donderdag 17 juli 2014

Vanaf morgen Bloghoppen... en bij mij een leuke actie....

Vanaf morgen is er een bloghop van Nederlandse Stampin' Up! demonstratrice's maar liefst 3 dagen lang zijn er elke dag zo'n 20 creaties te bewonderen. Zaterdag sta ik in het lijstje met hoppers.
 
Hoe werkt een bloghop? 
Heel simpel! Deze bloghop start morgen op het blog van Mariska, daar vind je een link naar een volgend blog
deze klik je aan en vervolgens hop je verder want op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Als je door hopt kom je vanzelf weer op het blog waar je begonnen bent en dan weet je ook dat je alle blogs gehad hebt.
En niet te vergeten.. zaterdag en zondag hoppen we nog even verder dus als je zaterdag hier weer komt lezen dan zie je gelijk wie er zaterdag gestart is en wie er zondag start zodat je dus niets hoeft te missen en wis en zeker heel veel inspiratie opdoet.
 
Ik ken mezelf en van het zien van zoveel moois word ik altijd heel hebberig.
Daarom heb ik de volgende actie bedacht.
 
Wie voor dinsdag 22 juli as een bestelling bij mij plaatst van ten minste 20 euro maakt kans op een gratis stempel en een leuk scrap pakketje. Dus dubbel prijs zeg maar.
 
Je kan je bestelling doorgeven door me te mailen op Ilona.stampin@gmail.com uiterlijk maandagavond dan de bestelling plaatsen om mee te doen met deze leuke aktie.
 
groetjes Ilona

Geen opmerkingen: