zaterdag 11 oktober 2014

Feest..... vandaag ben ik 1 jaar demonstratrice

Vandaag is het voor mij feest ik ben nl op 12 oktober 2013 ingestapt als demonstatrice bij Stampin Up in het team van Carmen.

En dus vier ik vandaag mn 1e demonstratrice verjaardag. Leuk hoor 2x in 1 jaar jarig zijn want mn eigen verjaardag heb ik natuurlijk ook nog.

In het afgelopen jaar dat ik demonstratrice ben heb ik zelfs al een aantal promoties achter de rug. Van Brons 1 (waar iedere demonstratrice begint) naar Brons 2, 3 en sinds 30 september (officieel 12 september maar Stampin Up pakt altijd de laatste dag van de maand) maar liefst Zilver 1.

Daarvoor mijn dank voor iedereen die bij mij ooit wat besteld heeft, want zonder jullie zou ik dat niet zo snel gehaald hebben.

Bij een verjaardag hoort een feestje. Dit feestje dat had ik zo wie zo dit had ik al aangekondigd tijdens het World Card Making Day bericht.
Iedereen die deze maand bij mij een bestelling plaatst tijdens de verzamel data of tussen deze data door een bestelling plaatst, die gelijk naar jouw huis gaat ipv via mij, doet mee en eind oktober is er 1 gelukkige winnaar van de unieke stempelset  Good Greetings.

Inmiddels heb ik zelf ook al een leuk klein team dames die bij mij ingestapt zijn. Cornelie, Henny, Amanda en Ina ik hoop dat we nog lang leuk samen doorgaan en wie weet het team wel uit kunnen breiden met nog meer dames die bij me instappen ;)

Dus zou jij ook best demonstratrice willen worden omdat jij ook zo weg bent van de materialen van Stampin Up....
Dan is dit misschien wel een leuke aanbieding:

Als jij nu voor 24 oktober instapt dan krijg je vanaf november maar liefst 6 maanden lang elke maand een pak Design Papier cadeau (Specialty Designer Series Paper en Designer Series Paper Stacks niet inbegrepen). Een extra cadeau ter waarde van 79.50. (dit krijg ik dan ook net als jij omdat je bij me instapt)

Zo wie zo kan je het startpakket ter waarde van 175 euro materiaal aanschaffen voor de speciale prijs van 129 euro dus ook hier al een leuk winst te pakken.
Meer info over demonstratrice worden kan je via mail of telefoon via mij vernemen.

Ik zou het in elk geval heel leuk vinden om mn team met jou uit te breiden.

Groetjes Ilona

Geen opmerkingen: