woensdag 24 december 2014

Fijne Feestdagen allemaal en vast een klein voorproefje van item uit voorjaars en SAB brochure

Hallo allemaal.

Het is weer even stil geweest hier, mn bedoeling is om volgend jaar een vaste dag in de week een creatie te gaan showen met een of meer items uit de brochure. (hopelijk lukt dat ook we zullen het vanzelf merken ;) )

Maar nu wil ik eerst iedereen die mn blog volgt hele fijne kerstdagen wensen, een hele goede jaarwisseling en een heel gelukkig, gezond en vooral SUper creatief 2015

Omdat ik niet iedereen persoonlijk een kaart kan sturen heb ik deze digitaal voor jullie (wel zelfgemaakt) de gebruikte materialen zijn Sterrenmasker, Scalloped Tag Topper pons en de stempelset Embellished Events.

 
 
Verder hebben jullie vast al vernomen dat op 6 januari as de Voorjaars brochure weer van start gaat tegelijk met de Sale A Bration (SAB)
 
De Voorjaarsbrochure loopt tot 2 juni en de Sale-A-Bration tot 31 maart.
 
Uit de voorjaarsbrochure kunnen jullie net als uit de jaarcatalogus bestellen. De Sale-A-Bration brochure is een brochure met maar liefst 11 mooie items erin die te verdienen zijn.
Hoe kan je die verdienen ? Bij een bestelling van minimaal 60 euro of veelvouden hiervan mag je naar eigen keuze 1 item uit de SAB brochure zoeken en deze krijg je dan gratis bij je bestelling.

Wil je graag de Voorjaar en SAB Brochure ontvangen.... dat kan stuur me dan een mail op Ilona.stampin@gmail.com
Bestel je regelmatig bij me dan krijg je hem zo wie zo bij de eerst volgende bestelling.

Onderstaand kaartje (ca 10x 8) heb ik gemaakt met de strikjes pons die in de Voorjaarsbrochure staat en de bloem is van een SAB stempelset en de komende paar dagen probeer ik wat meer nieuws te laten zien.

 

Geen opmerkingen: