donderdag 1 januari 2015

Een heel gelukkig, gezond en Creatief 2015 gewenst

Bij deze wil ik al mn blogvolgers een heel fijn, gelukkig, gezond en creatief 2015 wensen.
 
Ik kon het wel doen met een leuk plaatje van internet maar ik vond het toch leuker om een kaart te showen die ik zelf gemaakt heb. Natuurlijk weer van de Butterfly Basics stempelset die vanaf 6 januari te bestellen is. Tot nu is dit voor mij toch wel een van de leukste nieuwe sets, alhoewel er nog veel meer leuke instaan hoor. Tijd voor mij om daar binnenkort ook maar eens lekker mee te gaan spelen en creaties te gaan showen. Alhoewel dat er de komende 2 dagen niet echt van komt.
 
Maar de set Butterfly Basics gebruik ik onder andere op mijn workshop van 17 januari as. Er zijn nog 2 plekjes als je intresse hebt... de kaart hieronder is dus niet een van de kaarten die we maken voor de workshop heb ik een hele andere gemaakt die nog even buiten internet blijft tot de workshop geweest is.
 
 

1 opmerking:

Aartje zei

Prachtige kaart Ilona, hele mooie combinatie van materialen en kleuren.
Groeten, Aartje