vrijdag 16 januari 2015

Lullaby Designer Paper

Gisteren weer eens heerlijk aan de freubel geweest en ik was opzoek naar iets met hartjes.
Gezien ik het nieuwe blokje voor Valentijn uit de voorjaarsbrochure was vergeten te bestellen dacht ik tja... nu heb ik een probleem.
Maar niet dus want het Lullaby Designer Papier heeft ook hele mooie hartjes en het mooie 2 totaal verschillende kanten.
Bij de 1e heb ik het gecombineerd met de Big Day stempelset uit de Sale-A-Bration.

 
Tja af en toe moet ik ook wat Cute maken vond dit Penny Black egeltje zo mooi matchen bij het papier dat ik het niet kon laten. Het egeltje is gekleurd met de Smokey Slate Blendabilities en het hart is een combi van Calypso Coral en Blush. Hoe ik tot die combi kwam lees je iets verderop.

 
En hier dan nog eens met de bloesemtak uit Indescridable Gift.
 
 
En bij toeval heb ik gisteren echt de perfecte bloesemkleur ontdekt.
Door het kleuren van het Penny Black egeltje had ik mn Blush Blendabilitie (uit de skin tones) naast de Calypso Coral op mn tafel gelegd omdat ik die nodig had voor de bloesem.
Opeens viel me op dat de Blush heel mooi zou passen bij de Calypso Coral en dat het dan een nog lichtere tint werd.
Op deze foto zie je het detail nog wat beter.
 
groetjes Ilona

 

Geen opmerkingen: