woensdag 25 februari 2015

Stampin Up in combinatie met Penny Black

Op mn kaartenclub Het Creatieve Hoekje gaf ik dinsdagavond een Scrap On Line (SOL) de maten van de benodigde materialen en de stempelafdrukken had ik van te voren al doorgegeven zodat iedereen lekker kon vooruit werken.

Omdat Het Creatieve Hoekje een club is waar ook veel mensen lid zijn die met de cute stempels werken heb ik heel bewust mijn voorbeeld gemaakt met de cute stempels van Penny Black. Heb deze wel ingekleurd met de Blendabilties en het papier wat ik gebruikt heb en het karton is natuurlijk ook van Stampin Up. De hoeken van de flappen aan de voorkant zijn gemaakt met de Tag Topper Punch en de kleine bloemetjes zijn van Itty Bitty Accents. Het DSP is van de SAB, de stempel komt uit Kies je eigen Geschenk (K.J.E.G) en de stempels zijn de Label Collection Framelits.

 
 



 

2 opmerkingen:

Zw@@n zei

Oh wat een super leuke kaart, Ilona. Mooi papier en grappige PB stempeltjes. Lay out is ook geweldig. Helemaal leuk met die banden om de kaart. Fijn dag en Liefs, Wilma

Ilona zei

Dank je wel Wilma.

liefs Ilona