maandag 2 maart 2015

Blendabilitie workshop

Afgelopen zaterdag gaf ik de workshop Blendabilities en dit zijn de kaarten die ik als voorbeeld gemaakt had. Ik had heel wat kleurvoorbeelden bij me zodat er goed te zien was wat er met een kleur mogelijk was. Maar de dames hebben deze 3 kaarten gemaakt.
Van de Corner Garden had ik een paar verschillende voorbeelden gemaakt om te laten zien dat kleur al eea doet maar ook bij de 1e alleen gekleurd, bij de 2e 1 bloem wat opgewerkt in 3D en de 3e had ik nog wat meer details uitgewerkt. En dames konden deze kaart maken in een kleurkeuze die ze zelf wilde of die ze aangeschaf hadden.



 
De Indesgribable Gift maakte men in het oranje even lekker aan het kleuren met een kleur die je toch niet zo snel pakt.

 
En de Sweet Briar Rose ook even in een lekker felle kleur laten maken.

 

Geen opmerkingen: