vrijdag 13 maart 2015

Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s “Still Sale-A-Brating”



Leuk dat je komt langs hoppen op een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s. In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat de SU-per leuke mogelijkheden zijn met de producten die je bij besteding van iedere 60€ gratis kan uitkiezen tijdens deze Sale-a-Bration periode.

Graag nodigen we je uit om met gebruik van de onderstaande buttons gezellig door te hoppen.
Let op de actie van de Sale-a-Bration loopt nog tot eind maart. Wil je er nog gebruik van maken ik doe15 maart en 29 maart een verzamelbestelling dus dan zou ik het nog voor je mee kunnen bestellen.
Als het goed is ben je via de blog van Astrid hier terecht gekomen. Zo niet maak dan een rondje net zolang tot je weer bij mij uitkomt want er zijn behoorlijk wat blogs vandaag en morgen die met de bloghop meedoen. Morgen begint de hop bij Carmen dus daar zou ik zeker morgen ook beginnen met een rondje te hoppen.

Voor deze bloghop ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe stempelset Nature's Perfection
maar toen ik eenmaal bezig was ging het zo lekker dat ik uiteindelijk 3 kaarten heb om te showen.

De vlinder past heel mooi in de Elegant Butterfly pons dus geen gedoe met knippen en de tekst Congrats komt uit de Sale-a-Bration set Simply Wonderful

Bij deze heb ik de bloem een aantal keer gestempeld, ingekleurd met de Blendabilities maar dat zou dus ook heel goed kunnen met de Stampin Write Markers, en daarna in 3D uitgewerkt.
En de tekst komt uit de Sale-a-Bration set Big Day

Bij deze kaart heb ik het leuke Sale-a-Bration Irresistibly Yours design papier gekleurd met blackberry Bliss. De bloementak 2x gestempeld en de tekst uit Simply Wonderfull eronder gezet.
Met de Ornate tag topper punch de labels gemaakt en het geheel op elkaar geplakt.


Zo zie je dat met 1 set en het toevoegen wat kleine andere details er al heel wat verschillende mogelijkheden zijn.

Omdat dit de Sale-a-Bration Bloghop is heb ik heel bewust gekozen om zoveel mogelijk gebruik te maken van deze items op mn kaarten om nog even te showen hoe leuk ze zijn.

Klik op volgende om een kijkje te nemen bij Yvonne om te zien wat voor moois zij gemaakt heeft en via haar kan je dan weer verder hoppen naar de volgende, net zolang tot je weer bij mij uitkomt.









Als je wilt weten waar je uit kan kiezen qua gratis producten hieronder een link naar de 2 folders.

27 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een leuke kaarten, Ilona. Ik krijg er een lentegevoel van! Groetjes, Yvonne

digitalie zei

Altijd leuk om te kunnen zien hoe verschillend de kaarten zijn die je kunt maken met 1 set. Mooi!

Annette Elias zei

Mooi dat ton sur ton, dat ziet er meteen heel sjiek uit!

Elly Kreuzter-van Ginkel zei

die gele vindt ik erg mooi.

Hans Breunis zei

Mooi! Leuk al die verschillende uitwerkingen met 1 set!
Groetjes,Hans en Sandra

Krista Driessen zei

Wat een vrolijke kaartjes !!

Chantal de Kaste zei

Leuke kaarten!

Henny's Hoekje zei

Hallo Ilona,
Er is veel inspiratie bij jou op te doen. Bij deze stempel had ik het idee dat het op vergeet-mij-nietjes lijkt of lavendel. Vindt jouw lavendel variant erg mooi.
Groetjes, HennyB:)

Lia zei

Mooie kaarten Iloon

Klaartje Delisse zei

drie leuke kaarten!

SoStampFul zei

Erg mooi allemaal, die nieuwe set is toch echt een Must Have!

Carmen Morris zei

Waow! Mooie kaarten heb je gemaakt Iloon!

Astrid Voois zei

Ze zijn leuk Ilona. Ik moet echt eens aan de slag met het Irresistibly Yours papier.

Diana van der Kooij zei

supers zijn ze Ilona....
Diaan x

Christa zei

Leuke kaartjes!

Cynthia van der Wilk zei

Leuke kaartjes, nummer 1 is mijn favoriet.

Miriam zei

Wow! Mooi zeg!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een leuke creaties Ilona. :) Super gedaan.

Sandra Korten zei

Dat is een leuke set!

Agreable.stampin.fun zei

Leuke kaartjes hoor

Ilona zei

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mn kaartjes.

groetjes Ilona

Janneke de Jong zei

Wat een leuke kaartjes Ilona ;o)

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Hoi Ilona, leuke vrolijke voorjaarskaartjes heb je er van gemaakt.

Annelies Lutz zei

Hallo Ilona, Wat heb je een prachtige kaarten gemaakt. Ga hier zeker een keer wat mee doen!

Gèraldine Tibbe zei

Jij bent lekker bezig geweest, mooi geworden!

De Stempelolifant zei

Mooi hoor, in al die paarse tinten!

Caroline van der Straaten zei

Lekker vrolijk Ilona :)