dinsdag 21 april 2015

Retired List is uit

Vandaag is de lijst bekend geworden van stempels en andere materialen die niet doorgaan naar de nieuwe 2015-2016 jaarbrochure.

Stampin Up wil de mensen toch een kans geven om items aan te schaffen en heeft daarom alles op een lijst gezet en ook op de website.

Het is wel zo op is op.

As zaterdag gaat er bij mij weer een bestelling weg zit er nog wat bij wat je wilt bestellen en je wilt het bij mij thuis ophalen dan kan je me mailen Ilona.stampin@gmail.com en dan bestel ik het voor je mee, op deze manier betaal jij geen verzendkosten (loop je alleen wel iets risico dat ik het zaterdag niet meer kan bestellen)

Wil je niet wachten op mijn bestelling van zaterdag maar het al eerder bestellen kan dat natuurlijk ook klik dan hiernaast op shop 24/7 dan kan je het zelf allemaal regelen en bestellen. En heb je geen creditcard maar wil je toch al eerder je bestelling... ook geen punt mail me en ik bestel het eerder voor je.

Hier vind je de retired list

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/lastChance/2015_EU_RetiredList/EU_retiredList_ENG.pdf?utm_source=whatcounts&utm_medium=Email&utm_content=EUEng&utm_campaign=RetiredList

Geen opmerkingen: