woensdag 1 april 2015

You Can Create It

2 van mijn Stampin' Up! collega's Caroline en Inge hebben You Can Create It opgezet 1x per maand een vlop met wat leuke spulletjes om 1 kaartje te maken en dan zien wat de mensen ervan maken. Vond dit wel erg leuk en heb mezelf ook maar aangemeld om eens een paar maandjes zo'n uitdaging aan te gaan.

Dit is mijn eerste creatie geworden die ik met de ontvangen materialen gemaakt heb een zogenoemde Magic Card. Ik had hier al filmpje van gezien van Dawn Griffith zij maakt zoveel leuks en toen ik het vlopje met de materialen kreeg... wist ik dit moet het worden.

En dit is mijn uitvoering geworden.


 

5 opmerkingen:

Zw@@n zei

Super leuk en magisch kaartje, Ilona. Je bent geslaagd voor deze uitdaging :)! Veel plezier met de volgende. Liefs, Wilma

Jantine zei

Wat grappig, ik ben niet aan de uitvoering toegekomen, maar ik had ook het idee om een toverkaart te maken...
Helaas van mij deze maand geen resultaat te showen. Te weinig tijd :-(
Jouwe vind ik heel leuk, goed idee :-)
Groetjes
Jantine

Ilona zei

Dank jullie.

groetjes Ilona

Caroline van der Straaten zei

It's all in the magic!
Gaaf Ilona!!
Gezellig dat je mee hebt gedaan deze maand.

groetjes van Caro

Caroline van der Straaten zei

It's all in the magic!
Gaaf Ilona!!
Gezellig dat je mee hebt gedaan deze maand.

groetjes van Caro