woensdag 10 juni 2015

Six Sided Sampler

Ik schaam me weer diep elke keer neem ik me voor eea te showen maar op een of andere manier... vergeet ik het steeds.

Maar goed ben weer aan het spelen geweest met Six Sided Sampler. Zo erg ligt al een jaar hier op de plank en nu... doe ik er pas wat mee, schandalig want het is een erg leuke set.
Bij de bovenste heb ik hem Lost Lagoon en Tip Top Taupe gecombineerd met de vlinder van Kinda Eclectic en de honeycomb embossingmal, en bij de onderste heb ik de kleuren Watermelon Wonder, Crushed Curry en Tip Top Taupe gecombineerd met de achtergrondstempel uit You've got this en de vlinders van Kinda Eclectic.


 
Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Zw@@n zei

Mooie kaarten in prachtige kleuren, Ilona. En ik heb je eerdere creaties gemist en die zijn ook erg mooi. Liefs, Wilma