zondag 16 augustus 2015

Vanaf 1 september is ie er weer de nieuwe herfst/winter brochure, Dag 1 showen kaart

Zoals jullie vast al op andere blogs dan wel facebook gelezen hebben komt 1 september de nieuwe Stampin Up Herfst/Winter catalogus weer uit.

En wat staan er weer een gave sets in.... kan ik jullie zeggen want tja als demonstratrice zie je voor het uitkomen al eea en kan je al een maand voor de catalogus online komt voor klanten zelf al bestellen.

Ik heb dus al een aantal items besteld en ondertussen ook met wat items gespeeld.

Vandaag de aftrap van de eerste paar nieuwe items een leuke set met onder andere sneeuwpoppen echt een fun stempelset met bijpassende dies. En een hele mooi raam die.

Als je die combineert kom je tot deze kaart.  Ik vond het wel leuk om de gordijntjes van het design papier te maken en heb de kleuren Whisper White en Tip Top Taupe gebruikt.

 
 
Morgen nog een leuke kaart gemaakt met deze combi.

En dan vanaf dinsdag zal ik 3 dagen lang nog een nieuwe set showen.

groetjes Ilona
 

1 opmerking:

Zw@@n zei

Super kaartje, Ilona. Deze stempel- en stansenset vind ik het einde en staan hoog op mijn verlanglijstje. Liefs, Wilma