zondag 6 september 2015

Circle thinlits Die

Deze staat op dit moment in de weekdeals normaal 40 euro nu 10 euro dus maar liefst 10 euro korting...

Maar goed ik had een paar weken terug deze Die weer eens te voorschijn gehaald, eerst voor een kaart die ik ga maken op de Watercolor wings workshop 19 september as dus die kaart en het proef kaartje... show ik nog niet want ik vind het pas leuk om die kaarten te showen als de workshop geweest is.

Maar 2 weken terug heb ik onderstaande sneeuwpop kaart er ook al mee gemaakt, heb ik voor de workshop van november zelfs alweer een ander soort kaartje gemaakt met deze Die die ik dus ook nog niet show en vanavond nog maar een van de 3 projecten die half af op mn buro lagen afgewerkt tot een kaart.

Wil je ook graag wat leuks leren maken met deze Circle thinlits Die ?  Kom dan naar de workshop van september (opgeven kan nog tot 9e ivm bestellen materiaal) of naar de workshop van november.

Of wat natuurlijk ook kan... kom gewoon bij mij thuis een workshop volgen lekker 1 op 1 in mn hobbykamer. Kosten 2,50 euro per kaart (incl materiaal en gebruik van mijn materialen). Het voordeel van een 1 op 1 workshop volgen is ... je kan werken met kleuren die je zelf mag uitkiezen en met stempels waar je graag mee wilt werken (zover ik die in huis heb) Bij een workshop op locatie staan de kleuren en de stempelsets al vast waar mee gewerkt wordt.

Maar goed hier de beloofde kaarten.

De sneeuwpop kaart




 

Geen opmerkingen: