donderdag 7 januari 2016

Voorjaarsbrochure en Sale-A-Bration van start gegaan

 
Hallo allemaal,

 Zoals ik van de week al aankondigde zijn 5 januari de nieuwe Voorjaarsbrochure en de Sale-A-Bration van start gegaan. De links naar de brochure's staan nu ook op mn blog.



Eigenlijk is de Sale-A-Bration heel simpel uit te leggen.
Voor elke 60 euro die je in 1x besteld, mag je in deze periode uit deze speciale brochure een item uitzoeken en die krijg je dan gratis bij je bestelling.



Maar tijdens de Sale-A-Bration is het ook heel erg intressant om in te stappen als demonstratrice. Wil je hier meer info over.. neem dan gerust contact op, dan kan ik je alles uitleggen en hoe je mn team ook kan komen versterken.

Let wel de Sale-A-Bration loopt tot 31 maart, de voorjaarsbrochure tot 30 juni.


Ik heb nu een paar dagen vrij en zal eens kijken of het lukken wil wat voorbeelden nog te maken met materiaal uit zowel de Voorjaarsbrochure als de Sale-A-Bration brochure. Ik heb het de afgelopen periode te druk gehad om er veel mee te doen al heb ik al eea sinds de pre order periode in huis.

groetjes Ilona

Geen opmerkingen: