donderdag 26 mei 2016

Aktie......

Binnenkort is het weer een nieuw jaar voor de Stampin Up catalogus want.. dan komt de nieuwe 2016-2017 uit.
 
Daarom vind ik dat wel tijd voor een feestje.
 
Wie uiterlijk 4 juni 19.00 via mij een bestelling*  plaatst dmv een mail te sturen naar Ilona.stampin@gmail.com met een minimale waarde van 15 euro (of veelvouden hiervan) daarvan stop ik de naam van die persoon in de pot.
* Met uitzondering van BoGo bestellingen
 
Op 4 juni rond 21.00 doe ik de bestelling.
 
Op 5 juni trek ik de winnaar en deze krijgt dan bij de gedane bestelling ook nog eens een leuk kadootje nl een gratis stempel die nieuw in de 2016-2017 brochure staat.
Welke stempel dat blijft nog even geheim, maar omdat het een hele nieuwe is hoef je niet bang te zijn dat je hem dus al hebt.
 
Heb je de jaarbrochure nog niet dan kan je me mailen en kan ik je vertellen hoe je eraan kan komen.

Zo wie zo staat de jaarbrochure vanaf 1 juni ook online en dan kan je alles vinden via de 24/7 shop button hier linksboven.
 
 

Geen opmerkingen: