zondag 15 mei 2016

Weer te lang geleden

Het is weer veel te lang geleden dat ik wat geplaatst heb aan bericht hier.. Shame on me. Maar goed klein beetje excuus...
Als eerste druk bezig geweest om voorbeelden te maken voor OnStage het Event voor demonstratrices van Stampin Up wat afgelopen 16 april plaats vond en waar ik een presentatie mocht geven.

De avond ervoor mocht ik in verband met mn Silver Elite titel ook bij het Centre Stage aanwezig zijn.

Maar goed een kort verslagje dan...

Ik heb me in januari opgegeven voor OnStage en al snel daarna kreeg ik een mail of ik een presentatie wilde geven tijdens OnStage.
Een onwijze eer om daarvoor gevraagd te worden maar met deze eer kwam ook gelijk zwijgplicht....ik mocht niemand wat laten weten want ik mocht gaan werken met de nieuwste producten. Spannend en eng hoor. Maar daardoor was de spaarzame freubeltijd die ik had dus puur om voorbeeldkaarten te maken.

Ik mocht een presentatie verzorgen van 2 kits de nu lopende Watercolor Wishes en een nieuw uit te komen kit waarvan ik de naam nog niet kan noemen nu. De opdracht was... laat zien dat je er nog meer mee kan dan alleen de voorbeelden maken die al in de kits zitten. Nou dat is gelukt.

Ik zal zodra de nieuwe brochure online staat beloven dat ik de kaarten hier ook showen zal die ik gemaakt hebt, leuker om beide kits te showen dan nu 1 en over 2 weken de andere.

De presentatie is goed gegaan, kreeg na afloop diverse complimenten zowel vanuit de Stampin Up kant als van meerdere collega demonstratrices.

We kregen bij aankomst een mooie tas en in deze tas zat een mooie stempelset, voor iedereen dezelfde set en tijdens het event waren er een aantal prize patrols waar ik een hele mooie berenset won.

En toen... was het even 2 drukke weken nog en afgelopen week zijn we heerlijk bijkomen en hebben we genoten van onze vakantie op Texel, wat hadden we een mooi weer.. . het weekeinde samen met mn moeder, schoonzus en de 2 meiden en van zondagavond t/m afgelopen vrijdag saampjes.

Tijdens de vakantie op Texel nog een bezoekje gebracht aan Stampin Up collega Marrigje en ... ja hoor na haar enthousiasme ga ik ook aan Project Life beginnen.
Dus tijdens de vakantie de nodige foto's gemaakt nu nog tijd zoeken om dit tot album te gaan verwerken maar het idee is er nog even materialen bestellen ;)
Ik heb de dag voor mn vakantie nog even gespeeld met een nieuwe berenset 2 kaarten gemaakt voor mn beide nichtjes om ze een berenfijn weekeinde te wensen want het weekeinde gingen zij samen met hun moeder en oma met ons mee op vakantie.

De onderstaande 2 stempelsets zijn vanaf 1 juni natuurlijk ook via mij te bestellen.

 
 

 

Geen opmerkingen: