maandag 6 juni 2016

Zoals beloofd Ohh Happy Day Cardkit

Zoals ik al gemeld had zou ik na 1 juni de kaarten showen die ik voor mn presentatie op OnStage afgelopen april gemaakt heb.
Vanaf half juni is de kit te bestellen maar in de jaarbrochure staat al een paar mooie voorbeelden en ook achterop de brochure.

Mijn opdracht was om niet kaarten te maken zoals de voorbeelden maar juist er wat anders van te maken.

Dat was aan mij wel besteed en ik heb op verschillende manieren kaarten gemaakt.
1) gewoon met materiaal uit de kit alleen dan net wat anders gebruikt als op het voorbeeld.
2) met een kleine toevoeging (rhinestones, gold threat)
3) door een andere stempel erbij te gebruiken om er een eigen draai aan te geven.

Dit zijn mijn voorbeelden.



Dit zijn kleine ca 7x7 kaartjes


bij deze klapt het hart naar boven en de bewerke kant naar onder.


Een kit bevat het materiaal (ruim voldoende) om 20 kaarten te maken, een unieke stempelset want deze is niet los te koop en natuurlijk de enveloppen om de kaartjes in op te sturen.

Dus als je klaar bent met de kaarten hou je nog restjes over en een leuk stempelset.
 
 
 

Geen opmerkingen: