zaterdag 16 juli 2016

Actie...

Eigenlijk moet ik mezelf een beetje schamen zoals ik mn blog verwaarloos. Want de afgelopen periode ben ik weer heerlijk met freubelen bezig geweest en heb ik op mn facebook pagina wel eea al laten zien.

Maar goed daar gaan we verandering in brengen ik ga de komende dagen gewoon eea inplannen qua berichten dan zijn we hier ook weer bij ;)

Te beginnen met de juli actie.

Deze maand wordt ik nl 50 dus tijd voor een leuke actie vond ik zelf.
Iedereen die deze maand voor 30 euro of meer besteld maakt kans op een compleet nieuwe Watercolor Wishes kit.

Dat kan middels de verzamel bestelling van 24 juli maar ook als je via mijn online shop zelf een order van 30 euro of meer plaatst uiterlijk 24 juli want ook dan maak je kan op deze prijs.

Wie de gelukkige wordt... maak ik op 28 juli bekend de dag dat ik zelf ook jarig ben.




Verder is er vanuit Stampin Up voor de maand juli een aanbieding. Als je in deze maand voor 60 euro of meer besteld krijg je per 60 euro een voucher ter waarde van 6 euro. Deze voucher kan je in de maand augustus (2 t.m 31 augustus) inleveren

En in de maand augustus is er een hele speciale bundel aan te schaffen genaamd Thougtfull Branches hij wordt maar limited uitgegeven dus wees snel.

Op 2 augustus gaat er hier een bestelling voor uit dus wil je dat ik deze bundel voor je bestel mail me dan, betalen voor deze bundel hoeft pas zodra ik de bestelling gedaan heb. Het is nl niet mogelijk om hier een voucher op te verdienen. Maar heb je een voucher verdient in de maand juli... dan kan je deze natuurlijk wel inleveren op de bundel (en heb ik de code nodig van je)


En om het goed te maken dat ik een hele tijd geen kaart geshowd heb... hierbij een kaartje gemaakt met de Jar of Love bundel.



Geen opmerkingen: