dinsdag 19 juli 2016

Incolor 2016-2018 en diverse sets.

 
Er zijn zoveel leuke nieuwe stempelsets in de nieuwe 2016-2017 catalogus gekomen dat ik een hele stapel heb met nieuwe materialen om nog mee te werken.
 
Op mn workshop eind mei heb ik slim gedaan en heb ik een combi gemaakt. Ik heb van elke nieuwe Incolor 2016-2018 kleurgroep een kaart gemaakt en elke kaart bevatte ook een andere stempelset
Dat was ook voor de mensen lekker omdat het 10x10 kaartjes zijn en ik alles al gesneden had, gingen ze aan het eind ook weg met 5 kleine kaartjes af.
Peekaboo Peach...... Garden in Bloom (ging door maar had ik nog niet gebruikt voor workshop)
combi met pumkin pie en tangerine tango
 
Sweet Sugarplum   Confetti Celabration  (combi rich razzleberry)
Dapper Denim   Swirly Bird en Painters Pallet
combi met marina mist en soft sky.
 
 
 
Emeral Envy ..... Playfull Backgrounds en Recht uit het hart
combi met Mint Macaroon

 Flirty Flaming   Love and Affection + Work of Art
combi met Watermelon Wonder
 
 

 ps vergeet de actie niet zie bericht 16 juli

Geen opmerkingen: