donderdag 1 september 2016

Hij staat weer online..

Het is even stil geweest... maar dat komt omdat ik gevallen ben en niet kon freubelen nu nog steeds niet veel maar.... dat weer houdt me het nieuws van nu niet te delen.

De nieuwe herfst winter brochure is weer uitgekomen

Klik op deze link en je vind de brochure hier.

En samen met de brochure zijn er de komende 3 weken special offers.
Voor de week van 1 t/m 7 september vind je onder het kopje special offers.

Zit er wat voor je bij ik bestel 5 september dus geef uiterlijk 4 september 21 uur je bestelling door.

Bestel je voor 25 euro of veelvouden hiervan (uit de herfst-winter brochure dan wel de jaarbrochure) dan ontvang je een lootje.

Op 6 september krijgt de winnaar van mij een berichtje en die mag dan voor 20 euro iets uitzoeken wat ik dan met de verzamelbestelling van 24 september mee bestel.

 

Geen opmerkingen: