zaterdag 17 december 2016

Beetje rustig

Zoals jullie merken is het wat rustig op mn blog schaam me diep maar ik vergeet gewoon dingen hier te plaatsen.

Vanaf 2017 wil ik daar verandering in gaan aanbrengen en wil ik proberen elke week een post te plaatsen. (zeg proberen want... het loopt hier met regelmaat anders dan de bedoeling is.

Maar goed ben gelukkig wel met Stampin Up bezig hoor vind het veel te leuk maar het knutselen gaat dan wel ten koste ... van plaatsen op mn blog merk ik.

Onlangs wel een workshopje hier thuis gehad bedenk ik me nu en die creaties kan ik natuurlijk nog wel even showen.

De dames mochten voor het eerst voor het uitkomen van een nieuwe catalogus al spelen met wat nieuw materiaal en ze konden 2 kaarten maken met de nieuw uit te komen Lift me Up bundel.







 

Geen opmerkingen: