zondag 1 januari 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item... week 01

Nou... we gaan van start, het nieuwe jaar is inmiddels begonnen en ik hoop dat jullie deze allemaal goed begonnen zijn.


Zoals ik aangekondigd had wil ik proberen dit jaar elke week op zondag een nieuwe kaart te showen gemaakt met een item uit de nieuwe Spring catalogus, misschien de Sale-A-Bration catalogus of de jaarcatalogus.

Ik trap af met... de So Delicated thinlits dies.. vind deze zo mooi en je kan er ook zoveel mee.

Ik ben beetje wezen spelen en heb ondertussen deze 2 kaarten ermee gemaakt. En de workshop van maart staat in het teken van deze dies. Er zijn nog een paar plekjes beschikbaar dus.. neem gerust contact op voor meer info.

 De eerste heb ik gemaakt met de kleurtjes waar je ze ook in ziet in de nieuwe Spring catalogus.. en ook gebruik gemaakt van het Design papier, lintje en mooie embelishment.

 
Maar je kan natuurlijk ook heel goed in een andere kleurcombi werken dus heb ik hier bewust gekozen voor blauw-bruin en vond het wel leuk om 1 bloem terug te laten komen als patchwork.
Ik heb hier gecombineerd met Watercolor Wings vlinder.


 

Geen opmerkingen: