zondag 22 januari 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 04

Ben best trots op mezelf want tot heden lukt het nog steeds om de week kaarten te zetten. Sterker nog ik heb mn berichtje voor volgende week ook al staan. Maar goed dan ben ik wel even door mn kaarten heen die ik hier nog moest showen dus mag ik ook weer aan de knutsel. Maar goed niet erg hoor er liggen nl nog meer dan genoeg stempels te wachten tot ik er een kaartje mee maak.


Maar goed voor deze keer heb ik heerlijk zitten kleuren met de watercolor pencils en gezien ik ook wat wilde doen met Beautyfull You heb ik het lekker gecombineerd. Deze waterpencils zijn in de brights kleuren en je kan ze mooi uitwerken op het aquarel papier, shimmery white  maar ook op het gewone karton uitwerken.
Ik heb dat hieronder gedaan met behulp van de blenderpen die is wat minder nat dan de aquapainter. Je moet alleen wel goed opletten dat je niet te lang over 1 plek gaat want dan maak je het papier kapot.

Ik heb deze kaart gemaakt op aquarel papier en vond het leuk om de kleuren wat door elkaar te laten lopen zodat het blauw langzaam naar het groen overgaat.  Het leuke stempeltje waar ik de achtergrond mee gemaakt hebt

 
Bij deze heb ik de dame eerst met versamark gestempeld, toen geembost met zilver en daarna het oranje en geel gekleurd en vermengt.  Wat grijs om toch een wat meer regenachtig effect te krijgen

 
En hier heb ik de dame gestempeld op Sahara Sand en daarna heb ik ervoor gekozen om het Rich Razzelberry niet te donker aan te zetten.

 
 
 
ps tip op youtube vind je ondertussen veel filmpjes hoe de watercolor pencils werken en wat je er nog veel meer mee kan dan inkleuren wat ik hierboven gedaan heb.

 

Geen opmerkingen: