zondag 15 januari 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 03a

Zoals jullie zien is het to heden nog gelukt elke week een kaartje... sterker die voor volgend weekeind staat ook al klaar.


Maar goed ik had van de week voor mn vriendin die jarig was nog het leuke 6 hoekige doosje gemaakt met daarop ook een Libelle uitgestanst en deze wil ik jullie niet onhouden. Evenals de kaart die ik gemaakt heb voor haar. Daar heb ik de kleine libelle's, gouden doily, karton, tekst stempel en inkten van Stampin Up gebruikt maar heb ik het een beetje gemixed met niet Stampin Up materiaal.


 
En gisteren nog even wat afgemaakt met het leuk bijtje dat ook bij de Dragonfly stansen zit.
 
 
De achterkaart is een pool party kaart randen bewerkt met de Timeless Textures




 

Geen opmerkingen: