zondag 8 januari 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item... week 02

Ja... het is me gelukt om afgelopen week toch nog even lekker te knutselen. maar vooral ook om niet te vergeten dat ik een bericht hier zou zetten. Want dat is eigenlijk het meeste wat er gebeurt. Ik heb zo lekker zitten knutselen dat ik het bericht voor volgende week zondag zelfs klaar heb staan.
 
Maar goed 30 december was mn vriendin en knutselmaatje Amanda hier en hadden we lekker zitten knutselen. We hadden elkaar aan het eind van de middag uitgedaagd want van de 3 kaarten die we wilde maken hadden we er 1 niet gehaald om te maken (teveel zitten kletsen)
 
We hadden op pinterest een mooie kaart gezien met van die kant en klaar bloemen in de kleuren creme en de kaart zelf was taupe. Tja Stampin Up heeft natuurlijk ook diverse mooie bloemen die heel goed voor dit doel te gebruiken waren en deze kleuren van de kaart hebben we ook dus was de opdracht : Gebruik Stampin Up bloemen , de nieuwe doilly en Tip Top Taupe, Very Vanilla en voeg een eigen kleur toe.
 
Ik heb met de stansen van Botanical deze kaart gemaakt
 
 
 
 
Met de pons en bijbehorene stempelset Gratefull bunch deze 

 
 
En ik had de smaak zo te pakken dat ik uiteindelijk ook nog een wat modernere uitvoering van deze layout gemaakt heb met de Jar of Love bloemen.
 
 
Voor volgende week staat mn berichtje er ook al maar goed die zien jullie pas volgende week.
 

1 opmerking:

Vlinder zei

Prachtige creaties geworden! groetjes Petra