zondag 5 februari 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 06

Onlangs had ik een workshop weer samen met vriendin en de kaarten natuurlijk lekker rustig op mn gemak gemaakt omdat we voor de komende maanden al weten wat we willen doen.  En gezien het ook maar 2 kaarten zijn die de dames bij mij maken heb ik dus rustig alle tijd.

Maar ja... 2 kaarten maken dat lukt me niet ik wil de dames toch wat laten kezen. En uiteindelijk had ik 4 kaarten gemaakt. Een kaart waarvan ik zelf zoiets had van hmm  neem ik hem wel mee vonden ze erg leuk dus maar goed dat ik hem meegenomen had.

Wat ook zo lekker is , is dat de groep dames ondertussen lekker zelfstandig kan werken dus voor mij heerlijk relaxen zou eigenlijk in de tussentijd dat zij bezig zijn ook rustig wat kunnen knutselen want ze behoeven niet echt uitleg meer af en toe komen ze even naar me toe als ze wat willen weten.

De workshop stond in het teken van het Floral Boutique Dsp. Ik wilde heel goed laten zien dat je gewoon door het dsp heen kan kijken en ook al lijk het op het 1e moment erg vrouwelijk je kan er ook heel goed kaarten voor een man mee maken.


 icm Country LivĂ­n'

 icm Guy Greetings

 icm Guy Greetings

 icm One Wild Ride
 
 
 

Geen opmerkingen: