zondag 19 februari 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 08

En deze week ben ik weer gewoon vlot met de creatie. Het is me nog steeds gelukt om wat te maken.

Deze keer heb ik een paar kaarten met de Delicate Details stempelset uit de Sale-A-Bration. Dit is een stempelset die je gratis kan kiezen bij besteding van 60 euro of veelvouden ervan.

Bij deze heb ik op het early espresso karton met versamark gestempeld en daarna wit embossingpoeder erover gedaan. Omdat je het gestempelde met versamark terug ziet kan je ervoor kiezen om eerst het hele kaartje te zetten en daarna pas het embossing poeder.  Maar je kan het ook randje voor randje doen wat je zelf het prettigste vind. Ik heb gekozen voor de makkelijkste manier nl in 1x embossen.

Vergeet even niet van te voren heel losjes de embos buddy over het karton te halen zo blijft het embossing poeder alleen plakken daar waar de inkt zit

 
Deze heb gewoon het kanten stempeltje met de Peekaboo Peach beinkt en afgerukt  daarna opgemeten wat de open ruimte was en daar toen het extra randje karton gesneden.
Ook de Petit Petals bloemen zijn met Peekaboo Peach gestempeld,
De tekst van beide kaarten komt uit Suite Sayings

 
Volgende week proberen we nog een andere Sale-A-Bration stempelset te showen.

 

Geen opmerkingen: