zondag 19 maart 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 12

Hallo allemaal

Het is toch nog gelukt vandaag een bericht te plaatsen met een kaartje maar dat had wel even wat voeten in de aarde.

Op het moment lopen er wat dingen waardoor het even lichamelijk wat minder gaat. Hierdoor kom ik dus niet altijd aan knutselen toe of... zit ik lekker maar heb ik totaal geen inspiratie.

Maar goed het is me weer gelukt wat later dan anders maar.. toch nog kaartje voor week 12.

Dit keer een kaart met de hostess set A gift of Love deze set is nog maar kort te kiezen op het moment dat je in 1x voor 200 euro of meer besteld. Zonde want je kan zoals ik nu gedaan heb alles stempelen maar.. voor wie erg van kleuren houdt.. je kan de bloemen en bladeren natuurlijk ook onwijs gaaf gewoon inkleuren met alle verschillende kleurmaterialen.

Het zwarte stippen komt uit het Pop of Pink Speciality Designer paper en de nederlandse tekst komt uit Kies je eigen geschenk. Een van de paar mooie sets met nederlandse teksten.


 

Geen opmerkingen: