zondag 23 april 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 15

Ohh ik zie dat ik weer eens een week overgeslagen heb met elke week een kaartje. Maar goed met het maken van dit bericht plan ik er gelijk een aantal in dus de komende 3 weken.. staat er wel weer wat.

Waarom niet in 1x nou omdat het anders wel heel veel kaarten worden.

Ik heb nl de 22e een workshop gehad met het Cupcake en Carousel DSP helaas gaat dit eruit net als de bijbehorende stempelset en daarom show ik eerst deze kaarten gemaakt met de combi. Her en der heb ik de mooie delicate doily's ook gekleurd zoals bij de bovenste kaart te zien is. Zo jammer dat ook deze doily's niet doorgaan.







 
Daarna volgen 2 of 3 weken wat kaarten ook gemaakt met dit dsp maar.. om te laten zien dat je heel goed door dsp heen kan kijken en je er best meer mee kan en het soms heel gaaf resultaat geeft met hele andere stempels.

 

Geen opmerkingen: