zondag 9 april 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 14

Nou hebben jullie mn verslag van gisteren gelezen... ja sorry was lang stukje..
Maar goed in het stukje zeg ik dat ik een doosje gemaakt had voor Sara en haar moeder Shelly.
Dus deze week is het kaartje een creatie  en dan zelfs 2 want voor mn team maatje Susanne had ik ook een doosje gemaakt maar weer net wat anders.

Ik had geen swaps gemaakt dat redde ik niet ivm de voorbereiding voor de workshop van 22 april daar zijn nog wat kaarten voor nodig en ik moet mn energie goed verdelen.

Dus had ik gekozen om voor wat speciale mensen een attentie te maken. 
Een doosje (retired) bewerkt met de Tee Dyed stempeset in crumb cake en bovenop het Falling in Love dsp, de stans van de Cheerfull tags, 2 cirkels de 2 inc en de iets kleinere pons, blaadje uit de stansen van Recht uit het hart, de tekst the best things are sweet uit Suite Sentiments en de eitjes... uit Swirly bird... in het doosje zaten nl paaseitjes.



En dit doosje kwam ik ook nog tegen, hier zit een zak extra pure chocolade eitjes in omdat Susanne die lekker vind en hb ik verder afgewerkt met de Oh So Succulent bundel.