woensdag 12 april 2017

OnStage... deel 2 ... de kadootjes van Stampin Up

Ik had het er al over in het stukje van OnStage dat we goed verwent zijn. Mocht op moment nog geen foto's plaatsen van de items dus vandaar nu pas dit berichtje hier kan ik nu wel wat foto's van de materialen die we gekregen hebben showen.

En inmiddels heb ik mn pre, pre order (je mag nl als demo altijd al 1 maand eerder bestellen dan klanten en wie naar OnStage geweest is mocht nog eens eerder bestellen) ook binnen. Ben je benieuwd wat daar in zit ? ...
https://www.facebook.com/stampinilona/

Hier staat een filmpje waar ik de doos uitpak zodat jullie vast een beetje eea kunnen zien ;)

Het enige nadeel als je er hebberig van wordt... op de eerste 3 items na (stempel, stansen en stickers) is de rest echt pas vanaf 1 juni te bestellen.

Wil je ook graag een jaarcatalogus stuur me een mail op stampinilona@gmail.com en je hoort van me wat het kost en wat de actie is.
Let wel ik kan de catalogus pas rond 20 mei versturen dan heb ik ze nl pas binnen, kan ze ook pas in mei pre orderen dus... je moet geduld hebben.


Maar goed terugkomende op de verwennerij...
Het begon bij aankomst met deze tas. daar zat in ... een planner, stempelset, 2 pennen, mooi boekje met de nieuwe incolor kleuren  en mn naambadge met bijbehorende linten, price patrol button en keycord.

 
Tja ik hoor jullie al denken wat voor stempelset...showen...
Nou heel gaaf wij hebben er een nieuwe nederlandse stempelset bij nl deze.
Elke demo kreeg in de eigen taal de set dus wij Nederlanders... deze NL set.
straks nog een voorbeeldje hoe leuk deze set is.
 
En het mooie.... er komen nog meer Nederlandse sets te staan in de nieuwe catalogus
 
En toen begon de dag... we kregen de nieuwe catalogus en konden hier in snuffelen... hij is zooo GAAFFFFF
Werden een aantal sets uitgelicht en na elke set...price patrols en helaas voor mij geen geluk...geen prijs.

en toen was de middag voorbij.

Even een 45 minuten niets... rust... en toen naar de CentreStage avond.
Gezellige feestavond had ik al verteld en na afloop... kregen we een mooi schort en stempelset.

 
Deze dagen ook nog een hele leuke presentatie ik zie door deze presentatie de knijper met touw erom dus ook niet meer als knijper met touw maar.. ingebonden poppetje... en dan krijg je...
50 shades.... of Stampin Up
Alle kleuren uit de diverse kleurgroepen zo gaaf gedaan ik moest hem showen.
Ik weet even niet meer welke demo dit was die het presenteerde het idee is dus niet van mij!!

Donderdags was mn rustdag maar die dagen ook geen price met de Price Patrols.
Ik zei al.. they Save the best forlest....

En inderdaad ... zaterdag ging Charlotte een onwijs gave set uitleggen zo gelachen vond hem al gelijk gaaf toen ik hem inde catalogus zag maar... nu helemaal.
En ja... price patrol en... juist... PRIJS...... zo happy...

Dit is de set die ik gewonnen heb.
 
En ik had boven bij de NL set al gezegd dat ie nog terug zou komen.
Wat vind je van deze kaart van Charlotte.. zie hoe leuk de kroontjes passen
en de kleine teksten en het taartje......
 



Als laatste kreeg de hele zaal na de presentatie van Sara en Sean nog een hele mooie stempelset cadeau. Hier ben ik ook erg blij mee, wel in het engels maar... past zo goed bij ons Nederlanders want wat doen we graag... ... juist fietsen...
 
 
 
Voor knutselen ben ik gewoon nog te moe, ik zit nog steeds op de rose OnStage wolk
 
Binnenkort volgen nog de swaps en andere kadootjes die ik gekregen heb
geniet nog steeds volop na.
Met de pasen hoop ik weer eens wat te gaan knutselen.
 

Geen opmerkingen: