vrijdag 21 april 2017

Swapjes

De afgelopen week liep weer even anders dan gepland dus loop ik weer achter met wat ik wilde doen. Ik had nog beloofd ook de swaps die ik gekregen had te showen. Zelf had ik geen swaps gemaakt omdat ik er geen tijd voor had wel de speciale doosjes die ik al eerder geshowd heb.

Maar goed ondanks dat ik dus geen swaps had heb ik er wel een aantal gekregen.

Het begon met de swap van Carmen en daarbij ook weer een kadootje de mooie rose kralen hanger voor aan mn tas. Zit natuurlijk heel mooi aan mn SilverElite tas van de november OnStage ;)

 
 
Daarna kreeg ik van team maatje Susanne de mooie kaart met lieve tekst en het blauwe doosje gevuld met .... winegums want daar hou ik zo van ;) en in het kleine doosje zaten 2 paaseitjes dat was nl de swap die ze gemaakt had voor het event.

 
En dit zijn een aantal nederlandse swaps die ik ontving van diverse dames ondanks dat ik ze dus niets terug kon geven vonden zij het wel leuk mij wat te geven (bloos).

 
En ook nog een paar buitenlandse swaps. De links onder van Gilly uit Engeland, die met de octopus weet ik even niet meer en die rechts onder komt zelfs uit Australie

 
Toch wel leuk om nu ook een paar buitenlandse swaps te hebben maar ook met de nederlandse ben ik natuurlijk erg blij zulke mooie.....

 

Geen opmerkingen: