maandag 29 mei 2017

Elke week een kaartje met een Stampin Up item..... week 21

Oke iets later dan zondag maar dat komt omdat het zo ontzettend warm was dat ik geen moed had om boven in mn hobbykamer te gaan zitten om een kaart af te werken.

Maar.... vandaag toch maar even gedaan en nu laat ik dan ook gelijk een nieuwe set zien die vanaf as donderdag ook te koop is nl Bright Wishes.

Ik heb ook eens buiten mn comfort zone gekleurd ipv een grijze put voor blauw gekozen en afgewerkt met 1 tint groen en grijs bij elkaar wel een mooi geheel geworden vind ik zelf.
De afdruk is gestempeld op Shimmery White en ingekleurd met de blenderpen.

 
Vanaf as donderdag staat de nieuwe catalogus life op www.stampinup.com ook via shop 24-7 kan je deze dan vinden en je kan dan ook via mij bestellen.
 
Als je via mij besteld en je gebruikt hostess code HPPHQ3DG (geldig to 16 juni) dan krijg je van mij een kleine attentie toegestuurd.
Maar je kan ook via de mail bij mij bestellen stuur je bestelling via een mail naar Ilona.stampin@gmail.com en dan hoor je via de mail verder hoe en wat.
 
 
 
 
Gebruik je de hostess code HPPHQ3DG dan krijg je een kleine attentie toegestuurd.
 

Geen opmerkingen: