donderdag 1 juni 2017

En... hij staat online

Hallo allemaal.

Ja vandaag is het eindelijk zover de nieuwe jaarcatalogus staat online. Wat is ie mooi he....
En zoals je ziet met de nieuwe catalogus ook een nieuw blog uiterlijk (dank Yvette voor banner en bijpassende handtekening)

Wil je de nieuwe catalogus ook bekijken, via de foto van de catalogus aan de zijkant kom je in de pdf versie, wil je gewoon de online shop bekijken dan kan dat via de button shop 24-7 (je kan dan zelfs ook gelijk je bestelling plaatsen via mij, mits je een credit card hebt)

En wat staat er veel moois in... ben er heel blij mee. Oké we hebben van een aantal mooie sets afscheid moeten nemen maar er is gelukkig ook een heleboel doorgegaan naar deze catalogus.

Ik hou heel erg van inkleuren en ben heel blij dat in deze catalogus diverse sets staan die zowel heel mooi te gebruiken zijn als je ze stempelt op gekleurd karton en dan verwerkt op je kaart, maar ook heel mooi zijn om met zwart op wit te stempelen en dan in te kleuren.

Wil je liever een papieren versie.. als je voor minimaal 40 euro bij me besteld hebt de afgelopen 3 maanden heb je hem inmiddels in je bezit. Bestel je nu pas dan krijg je hem bij een bestelling van minimaal 40 euro gratis bij je bestelling.
Ik ga 5 juni een extra verzamel bestelling plaatsen mocht je nog wat mee willen bestellen mail mij dan uiterlijk 4 juni 20 uur je bestelling door.

Wil je online bestellen ook prima gebruik dan de hostess code dan krijg je van mij een leuke attentie thuisgestuurd. Mits je niet op No contact staat want dan mag ik geen contact met je opnemen ;)



 

Geen opmerkingen: