donderdag 8 juni 2017

Gracefull Garden

Zo even weer een berichtje gezien ik een nieuwe laptop heb moeten kopen had ik niet de tijd om het week kaartje te maken en te plaatsen. De laptop is inmiddels geïnstalleerd en ik heb weer wat kunnen knutselen dus dan maar even nu kaartje showen.

Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe stempelset Gracefull Garden.

De bovenste is in combinatie met de mooie nieuwe hout embossing folder weer zo;n dikke waardoor het relief nog mooier wordt als je even met een spritzer het karton vochtig spuit (niet nat.. dan trekt je karton krom), ingekleurd met marker (op mica zetten en dan met blenderpen opnemen) op dik whisper white en middels stippel techniek aanbrengen zodat je ook diepte kan brengen aan de kaart (doe je gewoon blenden gaat het papier heel snel rullen)
De tekst komt uit de nieuwe stanzen set Lovely Words.

Op de onderste heb ik de nieuwe relief pasta gebruikt. Hier ga ik zeker vaker mee werken. Ik had al pasta van Liquitex maar die is zo nat op karton dat je kaart zo snel krom trekt en duurt ook wat langer voor het droog is. Die Liquitex is echt super op aquarelpapier maar niet op het SU karton. Maar deze pasta van SU icm het nieuwe masker.... is zo gaaf. Wel als je het masker eraf haalt deze gelijk schoonmaken want anders krijg je dat er niet meer af. Verder ook weer de Lovely Words gebruikt om de kaart af te maken. Bij deze heb ik met het Rich Razzleberry aquarel potlood icm de blenderpen de bloem gekleurd op dik whisper white.




Geen opmerkingen: